فروش و نصب تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه     

تجهیزات شبکه نقش مهمی در عملکرد شبکه ایفا می کند . بطوریکه پیاده سازی بسیاری از سرویس های شبکه نیازمند وجود تجهیزات شبکه مناسب می باشد.

متاسفانه برخی از افراد تصور میکنند که سریعا با بهم بستن چند متر کابل شبکه ، سوکت شبکه ، سوییچ شبکه و … میتوان یک شبکه کامپیوتری حرفه ای راه‌اندازی کرد .

شبکه کردن چند کامپیوتر کار ساده‌ای است اما سوال اینجاست که آیا شبکه را مطابق با استانداردهای شبکه می باشد؟ آیا به میزان بودجه‌ای که هزینه‌ شده، از شبکه استفاده خواهد شد؟ آیا باوجود بکاربردن گرانترین و آخرین مدل تجهیزات شبکه‌ از سرعت  و کیفیت مناسبی برخوردار است؟تجهیزات شبکه سیسکو

سازمان ها برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و برای عقب نماندن از دنیای الکترونیک، به تجهیز زیرساخت شبکه و بستر فیزیکی شبکه در ابعاد نسبتا بزرگ دست زده‌اند.
همانطور که می دانید برای ایجاد یک شبکه لازم است استانداردهای مختلفی از طرف شرکت‌های مرتبط با پروژه از جمله طراح، مجری ، ناظر و حتی کارفرما رعایت شود. اما متاسفانه در برخی پروژه‌ها به دلیل عدم رعایت این استانداردها ، پروژه‌های شبکه با مشکلات زیادی مواجه می شوند و و بهره برداری مناسب از شبکه شکل نمیگیرد.
کافیست موقع راه اندازی شبکه از خود بپرسیم که آیا پارامترها و استانداردها مورد توجه قرار گرفته شده اند ؟

چند نکته برای شروع پروژه نصب و راه اندازی شبکه

امروزه برای راه‌اندازی بستر فیزیکی شبکه‌ها و تحویل گرفتن تجهیزات شبكه از شركتی كه تجهیزات شبکه مربوطه را نصب نموده است ؛ باید در لایه فیزیکی به مسائل زیر دقت شود:

  • اصلی یا تقلبی بودن تجهیزات غیرفعال شبکه مانند کابل، کی استون، کانکتورها که متاسفانه در بازار IT کشور این روزها نوع تقلبی اکثر تجهیزات غیرفعال وجود دارد.
  • کیفیت ( Quality ) تجهیزات نکته دومی است که باید کاملا به آن آگاه باشیم. در این زمینه باید توجه داشت که همیشه بهترین انتخاب گرانترین نیست. با توجه به خواسته و تعریفی که از پروژه داریم و اینکه از چه استانداردی قرار است پیروی کنیم می توان از اجناس قیمت مناسب برای پروژه استفاده کرد.
  • نکته سوم، بحث Installation یا تخصص نصب و اتصال تجهیزات شبکه به یکدیگر است.

ترکیب این سه موضوع با هم و رعایت کردن نکات فوق از طرف پیمانکاران و شرکت‌های درگیر در پروژه می تواند یک ارتباط فیزیکی درست بر اساس استاندارد تعیین شده در قرارداد را برای کامپیوترهای موجود در شبکه به ارمغان آورد.

شرکت هنر توسعه و ارتباطات شایگان با در نظر گرفتن موارد فوق تجهیزات شبکه اصلی و با کیفیت را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و بر این باور استوار است که فروش تجهیزات شبکه غیر اصلی و اورجینال که دارای قیمت ارزانتری می باشد ( که این موضوع برای بسیاری از مشتریان که فقط ملاک آنها قیمت است خوشایندتر می باشد) اما باعث به هدر رفتن پول مشتریان شده و در طولانی مدت باعث بروز مشکلاتی خواهد شد. این افتخار را داریم که بتوانیم تجهیزات شبکه اصلی و اورجینال برای مشتریان تهیه کنیم.

*- انواع سوییچ شبکه

شامل انواع سوییچ سیسکو Cisco ، سوییچ دی لینک d-link ، سوییچ ترندنت Trendnet، سوییچ تی پی لینک Tp-link و . . .

*- انواع روتر شبکه

مثل روتر سیسکو Cisco ، روتر برد میکروتیک Mikrotik و . . .

 

میتوانید برای خرید و نصب تجهیزات شبکه با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *